سارق مشاعات ساختمان‌ها ومجتمع‌های مسکونی با ۱۷ فقره سرقت در اراک دستگیر شد.

دستگیری سارق مشاعات ساختمان‌ها ومجتمع‌های مسکونی

به گزارش قدس آنلاین فرمانده انتظامی اراک از دستگیری سارق مشاعات ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و اعترافش به ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"علیرضا معیریان" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم از داخل مشاعات ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی در شهرستان اراک، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ معیریان افزود: در تحقیقات پلیس یک نفر سارق شناسایی و در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان اراک در مخفیگاهش دستگیر شد.

او با اشاره به اعتراف سارق به ۱۷ فقره سرقت از مشاعات مجتمع‌های مسکونی در این شهرستان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی اراک از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست ضمن استفاده از قفل‌های مطمئن برای درب انبار واحد خود و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان، هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان یکی از ساکنان مجتمع و یا مأموران قرائت کنتور و ... قصد ورود به ساختمان را دارند اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.